Ve spolupráci s Advokátní kanceláří Petráš Rezek jsme pro starosty a starostky připravili cyklus kulatých stolů Právní odpovědnost starosty aneb Zeptejte se právníka. V rámci něj proběhnou čtyři tematická setkání, každé z nich zaměřené na jinou oblast souvisejí s chodem obce. Všechna setkání se uskuteční v kulturním domě ve Zdounkách (Tyršova 374, 768 02 Zdounky). Pro zástupce obcí MAS Hříběcí hory jsou ZDARMA, ostatní zájemci zaplatí 400 Kč za všechna setkání. Kapacita míst je omezena, případný zájem prosím hlaste na martina.lecianova@hribecihory.cz.

  • 1. kulatý stůl Povinnosti obcí při nakládání s obecním nemovitým majetkem – 25. srpna 2022

Přítomen bude Mgr. Martin Juřík, advokát specializující se na právo pro obce. Martin se dlouhodobě zaměřuje na právo obcí a měst. Pracoval jako právník města a následně několik let vedl odbor kanceláře starosty města. Působil také více než 7 let v advokátní kanceláři se zaměřením na generální praxi. V současnosti je mimo jiné také pověřencem mnoha obcí a měst pro GDPR, členem kontrolního výboru, předsedou komise města a další.

  • 2. kulatý stůl Komunální volby, ustavující zastupitelstvo a (ne)předání klíčů od radnice – na co si dát pozor? – 15. září 2022

Přítomen bude Mgr. Martin Juřík, advokát specializující se na právo pro obce. Martin se dlouhodobě zaměřuje na právo obcí a měst. Pracoval jako právník města a následně několik let vedl odbor kanceláře starosty města. Působil také více než 7 let v advokátní kanceláři se zaměřením na generální praxi. V současnosti je mimo jiné také pověřencem mnoha obcí a měst pro GDPR, členem kontrolního výboru, předsedou komise města a další.

  • 3. kulatý stůl Jak na veřejné zakázky? Výhody společných výběrových řízení za více obcí, zkušenosti z praxe – 3. listopadu 2022

Přítomen bude Mgr. Michal Uherek, právník specializující se na veřejné zakázky. Michal se již více než 10 let pohybuje v oblasti veřejných zakázek, zejména jako administrátor veřejných zakázek podle zákona. Od roku 2017 do roku 2021 působil jako vedoucí oddělení veřejných zakázek na Krajském úřadě Zlínského kraje, kde zodpovídal za metodickou a kontrolní činnost v oblasti veřejných zakázek, a v dané oblasti působil rovněž jako interní lektor. Nyní působí v Advokátní kanceláři Petráš Rezek s.r.o. jako vedoucí oddělení veřejných zakázek.

  • 4. kulatý stůl Registr smluv v praxi – 8. prosince 2022

Přítomna bude JUDr. Lenka Mičkalová, advokátka specializující se na správní právo. Lenka má dlouholeté zkušenosti z oblasti správního práva, které získala na Nejvyšším správním soudu, kde se věnovala všem odvětvím správního práva. Dále z rektorátu Masarykovy univerzity, kde se věnovala tvorbě interních elektronických systémů, registru smluv (jeho internímu školení, tvorbě metodiky i samotnému zveřejňování smluv v praxi), školením zaměstnanců zaměřeným na správní řád a dalším činnostem.

Pro více informací o Advokátní kanceláři Petráš Rezek a jejich službách přímo pro obce prosím navštivte web www.petrasrezek.cz.